czwartek, 10 grudnia 2015

Zrób sobie prezent. Najlepszy

Nie chcę Was denerwować, ale święta już za chwilę. Jak stoicie z prezentami?


U mnie jest całkiem nieźle. Może dlatego, że mam nowe hobby ( o którym opowiem pod koniec artykułu), ale w tym roku wyjątkowo wywinęłam się z przedświątecznego pierdolca.


No, prawie...
W miniony weekend ruszył DESIGN DLA ZWIERZĄT. Jak wiecie, dla zwierzaków mam serce bez dna. W każdej edycji włączam się w akcję organizowaną przez Krystynę Łuczak- Surówkę, promuję ją jak tylko mogę i ofiarowuję co tylko mogę aby pomóc. Co roku też  zakochuję się w ofiarowanych darach i aktywnie licytuję co ciekawsze kąski. Cały dochód przeznaczony jest na pomoc wybranej organizacji ( w tym roku jest to Stowarzyszenie Kundellos wspierające schronisko w Józefowie), więc determinacja wzrasta. A ja czuję się całkowicie rozgrzeszona wiedząc, że robiąc prezent sobie wspieram akcję pomocy czworonogom. Nawet jeśli nie wygram żadnej aukcji, to przyczynię się do podbicia licznika. Czyli wygram. To lubię;).

Przygotowałam dla Was krótkie zestawienie dosłownie wycinka fantów- do akcji włączyli się topowi polscy projektanci,a wśród przekazanych od nich darów znajdziecie meble, ceramikę, szkło, modę, biżuterię, grafiki, książki, bibeloty, akcesoria dla zwierząt, oraz usługi- m.in. sesje fotograficzne, czy wykonanie tatuażu. Z Design Story i Benjamin Moore też dorzuciliśmy swoje cztery grosze ( Was o więcej poproszę) i mam nadzieję, że zarobią dla DDZ całkiem fajną kasę. Do końca aukcji zostały już tylko 3 dni- DDZ oficjalnie zamyka aukcje 13 grudnia, więc migiem wpadajcie na allegro i licytujcie wymarzone prezenty. Zróbcie to dla zwierzaków. Dla siebie. To jest fajne.
1. Obrazek Kalaluszek 2. Krzesło Paged 3. Wieloryby Pasiasty Stworek

1. Czarka Meesh 2. Plakat Familove 3. Zastawa Stół Polski 4. Planner Atramento

1. Bransoletka Kod 2. Apaszka Out of a Dream 3. Misa Inżynieria Designu 4. Broszka Tregvart

1. Tatuaż Azazel Mokotowska 2. Lampion Design Story 3. Baba Siesta Design 4. T-shirt Mnishka

1. Plakat Deerblack 2. Stożek Egoist 3. Farba tablicowa Benjamin More 3. Ilustrowany Elementarz Designu, dar od Wandy Modzelewskiej

1. Plakat Kalaluszek 2. Fartuszek COOKie 3. Gwiazda Taagu Home 4. Pierścionek Marzena Krupa

1. Drapacz Tube 2. Naczynia On Finger 3. Biżuteria Ditta Zimmermann

1. Sukienka Anna Ziemniak 2. Glass Garden Aleksandra Kujawska 3. Stojak na miski Modern Pet

Wracając do tematu poruszonego na początku- mam nowe HOBBY.
Otóż pasjami chodzę po sklepach. Niby nic, nie?
Najpierw robię rozeznanie w necie, później typuję sklepy, jadę, wybieram, przymierzam, stwierdzam że wyglądam zarąbiście, pakuję do koszyka, idę do kasy i tuż przed wpisaniem pinu stwierdzam, że jednak nie jest mi to potrzebne. I tak 50 razy z rzędu. Prawdopodobnie zostałam już wpisana na listę podejrzanych klientów we wszystkich centrach handlowych, ale co tam! Ja p......ę, cudowne, wyzwalające uczucie. Polecam każdemu, nie tylko od święta.

To co, małe podsumowanie? Kupujmy mniej, myślmy więcej i pomagajmy bez opamiętania. Hau!

PS. Tak tak, pamiętam, obiecałam relację z remontu łazienki rodzicieli. Dostaniecie ją na święta i macie się cieszyć;). 

3 komentarze:

Anna Odrobina pisze...

Najbardziej zainteresowały mnie: kubek, tatuaż ;) i miska 2w1 dla psa, są mega gustowne i cały ten design urzeka, pozdrawiam

Maja pisze...

tez mi się bardzo spodobały! Zapraszam w takim razie do licytacji i wsparcia akcji DDZ;)

Anonimowy pisze...

Ostatnie zdanie - kozak!