wtorek, 25 października 2011

38. FARBA która przyciąga

 lepkie spojrzenia ( wszędzie)
 karteczki ( na ścianie informacyjnej). 
 przepisy ( na okapie) . 
 niegrzeczne zdjęcia ( to w sypialni)...


...i jest, KURDE, czarna jak smoła!! ;)


Czerń mnie zadziwiła, choć magnesy czarne są i wiedzą o tym wszyscy, nawet dzieci, uuuuaaaaaa.  Mnie wprawiło to w  lekką konsternację;)
Nie ma tego złego, siłą rzeczy zrobiłam coś czego się skrycie obawiałam- czyli walnięcie piekła na ścianę.
Sam z siebie pewnie bym stchórzyła i nie kupiła smolistej farby, a tak kupiłam ( na dodatek drogą, więc nie wypadało nie spróbować) i pomalowałam. Teraz przeżywam okres czerni i najchętniej wszystko bym pogrążyła w ciemnościach , powstrzymują mnie tylko spojrzenia jak błyskawice pewnego Pana...
Na razie jeszcze nic się ściany nie czepia, podobno trzeba wielu warstw.
Cierpliwości.

polubcie nas na FB!

Brak komentarzy: