środa, 29 sierpnia 2012

113. Umyj okna, a....

...zieleń za oknem nabierze intensywności, a w środku zrobi się jaśniej?

W związku z chwilowym ( bardzo krótkim, aczkolwiek) brakiem zajęć na budowie postanowiłam umyć okna.
Trochę z głupia frant i bez sensu, bo jeszcze się zakurzy , ale czymś musiałam zająć ręce i padło akurat na okna. Swoją drogą bardzo zafaflunione, jakby na tych jednych oknach skumulował się cały brud przeznaczony na wszystkie okoliczne szyby( i to od czasów Świąt Wielkanocnych(.
 Na hasło "Majka myje okna!" zleciała się cała rodzina, tłumacząc że taki widok może się już nie powtórzyć - i pewnie mieli rację, więc ostentacyjnie machałam ściągaczką i pozowałam do zdjęć pamiątkowych.




Efekt zaskoczył mnie do tego stopnia, że może nawet kiedyś jeszcze to powtórzę - jednak na wszelki wypadek  umieszczam wpis pod nr.113, oby nie za często;).





Brak komentarzy: