środa, 15 października 2014

Mini mini

Podczas zbierania materiałów do tekstu o małych wnętrzach miałam skupić się na złotych radach.
Miałam, bo jak zwykle zamiast słów zaczęłam chłonąć obrazki- między innymi ten:




Zwabiona szachownicą i wykorzystaniem płyty OSB zaczęłam drążyć i krok po kroku, dotarłam do strony polskiej pracowni 3XA, w której powstało prezentowane mini- wnętrze.

Delikatna kolorystyka z czarnymi akcentami - w sumie nic nowego, ale w tym projekcie znajduję lekkość której dawno już nie widziałam.

Sympatyczny pomysł z antresolą, miła kolorystyka, przyjazne formy mebli...wnętrze naprawdę do polubienia!

Żeby nie było- tekst troszkę później, ale się urodził. Jeśli jesteście ciekawi, jakimi trickami ratuję się ja i przyjaciele z Tandem Design, zapraszam do lektury naszego mini- poradnika ( Tu część I, a tu część II).

Brak komentarzy: