sobota, 21 marca 2015

SPRING

foto: Tom Mannion
Stare chińskie powiedzenie mówi: Jeśli wiosna nie chce przyjść do Ciebie, to Ty powinieneś pójść do wiosny*. I wiecie co? W Londyńskim Sommerset House jest to możliwe.


foto: Tom Mannion
SPRING to restauracja w której hasło "wiosna" potraktowano tak, jak w kuchni molekularnej traktuje się marchewkę- wyciśnięto co się da, aż do uzyskania esencji. Nic tu nie jest dosłowne, nie ma jednoznacznych nawiązań, ale od wejścia wiadomo o co chodzi. Tak się robi dobre projekty!

Oprócz samego wnętrza w którym jest wszystko co lubię ( a nawet kilka rzeczy o których nie wiedziałam, że je lubię- a lubię), zachwyciły mnie stroje pracowników restauracji i piękna strona internetowa, Bardzo podoba mi się takie całościowe myślenie, nie w kategoriach- miejsce / jedzenie/, tylko jako zaprojektowanie doznania w którym goście biorą udział. Fantastyczna sprawa. 
foto: Tom Mannion

foto: Tom Mannion

foto: Tom Mannion

* Oczywiście nie ma takiego powiedzenia, ale od czegoś wpis trzeba zacząć.

4 komentarze:

+li+ pisze...

Obejrzałam ich stronę. Faktyczne piękne i wnętrza i strona i ubrania.

Ale bym sobie jakąś taka knajpkę poprojektowała:(

Maja pisze...

Bardzo mnie to całościowe podejście do projektu ujęło.
Jak Ty zaprojektujesz, to ja na pewno pójdę;)

+li+ pisze...

No to musimy jakiegoś jelenia znaleźć żeby nam dał na o pieniądze:P

Maja pisze...

A tam jelenia....przecież to będzie hit! Żyła złota!