środa, 30 marca 2016

Co ma nos do oka i czy mozna się nauczyć robienia modeli 3D w 24h?

Nauka modelowanie złożonych obiektów 3D w 24 godziny. Wiem, wiem, brzmi jak reklama cudownych okularów z wtyczką do nosa. Swoją drogą, nie jestem w stanie pojąć jak połączenie oka z nosem może wpłynąć na zdolność nauki czegokolwiek- być może głęboki wgląd w nozdrza ma niesamowitą siłę zmiany stanu świadomości?. A może chodzi o terapeutyczny zapach wąchanej gałki ocznej? Cóż, to kolejna po wici z renifera tajemnica, którą zabiorę ze sobą do grobu.


O właśnie, a propos grobu- w związku z galopującym czasem coraz częściej myślę o tym, żeby nic nie odkładać na przyszłość. Na fali tej idei kupiłam sobie na przykład szałowe buty na obcasie, w których zamierzałam chodzić NA CO DZIEŃ. Po pierwszych 8 godzinach stwierdziłam, że nie jestem jeszcze taka stara i pewne rzeczy mogę jednak przełożyć na później, na przykład gdy będę już jeździć na wózku, lub chociaż poruszać się z pomocą balkonika. Ewentualnie do trumny.
Nie mam pojęcia, jakim cudem próbując Was namówić do realizacji życiowych planów dotarłam do trumny. Serio.
Nieważne. Ważne jest to, że jeśli marzy Wam się projektowanie w programie 3D, to możecie się go nauczyć w ciągu 24h. Bez wąchania oka. Bez stresu. Bez rwania szat, demolowania klawiatury i zapaści. Na luzie.

Ruszamy już 9.04.2016, z wiosennym słoneczkiem za oknem i z radosną pieśnią na ustach. Serdecznie zapraszam!


Brak komentarzy: