czwartek, 17 stycznia 2013

Projektowanie od kuchni, czyli trochę prywaty

Prawdopodobnie większość osób tu zaglądających zauważyła że od pewnego czasu oddaję się pokrewnej projektowaniu dziedzinie. Podczas studiów cały czas czułam, że czegoś mi mało. I że same wnętrza nie wystarczą, bo robić- to jedno, a szukać, wertować, smakować, delektować się inspiracjami z całego świata to drugie. Na dodatek największa radochę sprawiało mi nie samotne wklepywanie rysunków technicznych, ale opowiadanie o przestrzeni, przekazywanie wiedzy. Ba! W liceum przygotowałam do egzaminów z Historii Sztuki małą armię;). Po ASP poszłam na podyplomową pedagogikę i wpadłam...tworzenie programów dydaktycznych, wymyślanie ćwiczeń, przygotowywanie wykładów, szukanie nowinek, nawet ustalanie harmonogramów pracy okazało się tym, co tygrysy lubią najbardziej.  Przekazywanie wiedzy, łaskotanie kreatywności= moja pasja. Od kilku sezonów udzielałam się przy realizacji przedsięwzięcia, o którym już wcześniej pisałam: KURS PROJEKTOWANIA WNĘTRZ.  
A teraz z przyjemnością mogę zakrzyknąć: Serwujemy nowe MENU!
Świeże, z niedostępnymi gdzie indziej składnikami, z moimi autorskimi pomysłami i programami;).

W tej chwili na stronie mamy 4 nowe pozycje:
Moje oczko w głowie- najpiękniejsze przestrzenie restauracyjne, biurowe, wystawowe. Szkoły, pracownie, kluby, kawiarnie, spa...kolekcjonowane latami, wreszcie ujrzą światło dzienne. Na uczestników kursu czekają wyjątkowe zadania!

Cykl wykładów - warsztatów poświęconych estetyce we wnętrzach. Na pierwszym spotkaniu powiemy BONJOUR stylizacjom retro- Vintage, Shabby shicAmeryka lata 50-60, Southampton.

Wariatom takim jak ja- czyli urządzającym sie samodzielnie od A do Z, wykończonych przez wykończeniówkę :), którzy chcieli uniezależnić się od drogich usług projektowych polecam:

 4- dniowe warsztaty w trakcie których wyjaśnimy co, jak, i  z czym się je. Pomożemy w ustaleniu harmonogramu prac, podpowiemy jak wybrać odpowiednich wykonawców, zdradzimy gdzie i jak kupować aby nie przekroczyć budżetu. Na koniec wskażemy najlepsze rozwiązania funkcjonalno- estetyczne, aby Wasz dom stał się wymarzonym miejscem na ziemi.
Spotkania z dekoratorem wnętrz przeznaczone dla każdego, kto planuje metamorfozę wystroju swojego mieszkania lub domu. Pokażemy Wam,  jak przy odrobinie kreatywności i niewielkim nakładzie finansowym przeprowadzić prawdziwą stylową rewolucję!

Niedługo w ofercie pojawią się nowe propozycje, a tymczasem- SMACZNEGO:)

2 komentarze:

Diana Marzejon pisze...

fajne ..... Ja mam troszkę za daleko :(
pozdrawiam

Maja pisze...

Pomyślę- może jakieś gościnne występy się wykombinuje;)