czwartek, 6 grudnia 2012

KONKURS

Pierwszy, na pewno nie ostatni - i to od razu z grubej rury, bo nagroda niebagatelna:).





 Za odrobinę kreatywności chętnie sprezentujemy półroczny KURS PROJEKTOWANIA WNĘTRZ , który mam przyjemność prowadzić dla firmy Pylon 

Zaproponujcie najbardziej nietypową, szaloną, ekstrawagancką lub po prostu harmonijną ;) świąteczną stylizację  stołu  i prześlijcie nam jej zdjęcie .
Bawcie się kolorami, teksturami, konwencjami - kto czyta wMaju2 wie że bez przynajmniej jednego renifera się nie obejdzie. 

Droga do wygranej jest bardzo prosta:
1) Polub profil PYLON na FB
2) Udostępnij na swojej tablicy informację o konkursie - koniecznie publicznie
3) Prześlij nam swoją pracę na mail magda@pdis.pl, z dopiskiem "ŚWIĄTECZNA STYLIZACJA" 
    ( max. 3 ujęcia, jpg, do 8 mb)



Wasza,
Pani Mikołajowa 

Zdjęcia można przesyłać do 24 grudnia br. do 23:59
Wygrana to zaproszenie na Kurs o wartości 3300,00 zł.
Przed przesłaniem prac prosimy o zapoznanie się z regulaminem.
Regulamin znajduje się pod linkiem: http://pdis.pl/files/objects/278/11/Regulamin%20Konkursu%20Miko%C5%82ajkowego.pdf

4 komentarze:

dee pisze...

Szkoda, że do Warszawy mam tak daleko, bo to z góry wyklucza moje uczestnictwo w konkursie. Oczywiście pewnie i tak nie miałbym szans na jego wygranie, ale gdyby jakimś cudem się udało, to dojazdy chyba by mnie pogrążyły finansowo :) No cóż, pozostaje mi jedynie zachęcić innych czytelników Twojego bloga do wzięcia udziału, bo cena za kurs nie jest mała,a zajęcia prowadzone przez Ciebie na pewno będą świetne.
PS. Przy okazji (w końcu) przeczytałem o Tobie coś nie napisane przez Ciebie :) Mam na myśli pylon oczywiście...

Maja pisze...

;) Mimo wszystko- zapraszam do wzięcia udziału! Zajęcia są co dwa tygodnie, więc może z tymi dojazdami nie byłoby tak źle...

lasche pisze...

No właśnie a można wziąć udział dla przyjemność? No u mnie dojazdy zupełnie nie wchodzą w grę a temat konkursu fantastyczny.

Maja pisze...

Pytanie...no pewnie że można! Wieczna chwała i sława na naszej stronie zapewniona;)