środa, 21 marca 2012

Maison Estate. Lampa po imprezie


The wine-bottle chandeliers hang above the heavy organic form of the Raw Nero stainless steel and wood dining table; the transparent Igloo chairs disappear into their surroundings.




Rough-hewn shelves hold bottles of wine from Maison Estate.
A solid stainless steel table dominates another part of the tasting room; The Kitchen, a restaurant devoted to fresh fusion cuisine, can be seen in the background.

W związku z tym że na gwiazdkę  byłam dobrowolnie zmuszona ;) kupić sobie  maszynę wodną do cięcia gresu, postanowiłam wykorzystać potencjał tego autoprezentu w 100%. Diamentową tarczą da się przeciąć  niemal wszystko - przede wszystkim szkło. Do tej pory nie było mi to dane i stanowiło ograniczenie w poszukiwaniu sposobów na wykorzystanie starych butelek i słoików, teraz mogę szaleć na całego! 
Poszukując ,winnych" inspiracji trafiłam w ELLE Decoration na  Maison Estate, przepiękną winnicę w południowej Afryce. Cały projekt ( autorstwa Chrisa Weylandta ) wart jest uwagi, ale po tych żyrandolach ciężko było mi się skupić na podziwianiu innych detali...



No, może jeszcze  skusiła mnie towarzysząca winnicy restauracja Tasting Room,  zaprojektowana ( oczywiście) przez Weylandta , wyposażona meblami ( rzecz jasna :) z manufaktury Weylandts.
www.weylandts.co.za
www.maisonestate.co.za


Brak komentarzy: