wtorek, 13 grudnia 2011

tico romantico

Czyli kolejna lampa ( mówiłam! lampy są najłatwiejsze!;) z serii zrób to sam- podobnie jak poprzednie, znaleziona na Curbly

Bardzo prosta konstrukcja ( można wykorzystać np. stelaż starego abażuru) opleciona została dekoracyjnymi gałązkami wykorzystywanymi we florystyce. Podobne w Wawie można kupić za grosze na giełdach kwiatowych ( Bakalarska, Skorosze).
Efekt- minimalistyczny romantyzm, jak u Torda Bontije 



btw, po świętach pokażę sposób na:

http://tordboontje.com/projects/lights/midsummer/

1 komentarz:

fagusia pisze...

świetny pomysł na lampę :)) pamiętam kiedyś owinęłam jakąś włóczka abażur lampki podłogowej - bardzo mi sie podobało i lampka wygląda lepiej niz oryginalnie - do tej pory stoi w rodzinnym mieszkaniu choć minęło już chyba 10 lat. Twój pomysł bardziej mi sie podoba - szkoda , że nie mam odpowiedniego wnętrza ....
pozdrawiam ciepło .
P.S. fajnie sie Ciebie czyta :)