środa, 14 grudnia 2011

65. Kaseta

Pamiętacie? Moją ulubioną kasetą viiideeełoooo była piracka kopia niezwykle znanego, docenionego przez krytyków filmu ,,Kopciuszek 87" . Zdarłyśmy go z Sis i psiapsiółą ciągłym oglądaniem do tego stopnia, że widoczne były tylko niektóre sceny- ale co z tego, skoro oni tam tak pięknie...eeee....jeździli na skuterze i mieszkali w starej szklarni ( chyba) a na końcu on tak wzdychał, że ona wyskoczyła z samolotu ( tzn. samolot jeszcze nie wystartował, na szczęście....)


Wszystkie durzyłysmy się w głównym bohaterze, a mnie ta miłość rzuciła się na mózg na tyle silnie, że pierwszy PRAWDZIWY chłopak był toczka w toczkę taki sam. Tylko mówił po polsku;)
Do wszystkich Dziewczyn zapatrzonych w idoli- uważajcie, w kim się kochacie...



Zatem, będę mieć drzwi w kasecie. 
Skrzydło do łazienki zamówiliśmy tak jak poprzednie- surowe, bym mogła je pomalować sama. Od pozostałych różnią się tym, że 3 płyciny wypełnione są mlecznym szkłem. 



Kaseta w której drzwi będą się chować nie jest najciekawszym obiektem, więc daruję Wam foty;)

2 komentarze:

Kasia pisze...

Czy możesz zdradzić gdzie te fantastyczne drzwi zamówiliście? Szukam dokładnie drzwi z takim podziałem i już jestem bliska poddania się!

Maja pisze...

Kasiu, drzwi sa z bardzi sympatycznej firmy Dziadek;). W katalogu mają w róznych wybarwieniach, ale można poprosić o zrobienie surowych, albo z innym układem przeszkleń. Skrzydło z framugą około 400-700zl( o ile dobrze pamiętam) , w zależności od tego czy ma przeszklenia. Pozdrawiam serdecznie!